Alo 171 Tüketici Danışma Hattı hangi sorunlarımızın çözümüne yardımcı olur?
ALO 171 sigarayı bırakma danışma hattı vatandaşlarımızı sigarayı bırakmaya teşvik edecek ve sigarayı bırakmaya karar verenlere destek olacaktır. Kişiyi sigarayı bırakmaya motive etmek, sigarayı bırakmaya karar veren kişilere sigarayı nasıl bırakacakları konusunda yardımcı olmak, sigarayı bırakmaya karar veren kişilere…
Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hangi sorunlarımızın çözümüne?
Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabiliyor.
174 Alo Gıda Hattı Nasıl Kullanılır?
Şikayetler ALO 174 ihbar hattına telefonla, .tr adresine e-posta ile veya ALO 174 mobil uygulaması veya web adresi üzerinden canlı destek ile iletilebilir. Gıda güvenliği ile ilgili her türlü ihbar, şikayet ve bilgi talebi ALO 174 Gıda Hattına iletilebilir.
Alo 171 nasıl yardımcı oluyor?
Bugün Sigarayı Bırakma Günü. Bakanlığımıza bağlı ALO 171 hattı, bağımlılık seviyenizi ölçmekle başlayarak ihtiyacınız olan desteği sunuyor. Gerekirse tıbbi gözetim altında, yaşayabileceğiniz herhangi bir sorunda size yardımcı olacağız.
Alo 174 Gıda Hattı hangi sorunların çözümüne yardımcı olur?
Tüketicinin gıda güvenliğine ilişkin her türlü bildirim ve şikâyetini yetkili mercilere kolayca ulaştırabilmesi, bildirimlerin tek bir merkezden yönetilebilmesi, en kısa sürede tüketiciye dönüş yapılabilmesi ve sonuçlarının takip edilebilmesi amacıyla ALO174 Gıda Hattı 14 Şubat 2009 tarihinde faaliyete geçirilmiştir.
Alo 175 tüketici danışma hattı ne işimize yarar?
Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken ilgili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi uygulaması” olarak hizmet vermektedir.
173 neyin numarası?
Önemli telefon numaralarıYangın ihbarı110176Merhaba İzci Kan Bilgilendirme Merkezi.
Tüketici haklarına şikayet edince ne olur?
Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular, başvurunun yapıldığı tarih ve sıraya bağlı olarak en geç altı ay içinde görüşülerek karara bağlanır. Başvurunun türüne göre karar süresi en fazla üç ay uzatılabilir.
Alo 175 kaça kadar açık?
24 saat hizmet veriyorlar.
Gıda şikayeti nasıl yapılır?
WhatsApp. Bakanlığımızın yeni hizmeti olan WhatsApp ihbar hattı aktif hale getirildi. Alo 174 Gıda Hattı Türkiye Cumhuriyeti Tarım ve Orman Bakanlığı, Güvenli Gıda gereksinimlerini karşılamak amacıyla Alo 174 Gıda Hattını Türkiye genelindeki vatandaşlarımızın hizmetine sunmuştur.
174 ne demektir?
ALO-GIDA HATTI 174 NEDİR? Tüm vatandaşlarımızın gıda ile ilgili şikayetlerini iletebilecekleri bir şikayet organıdır.
Gıda denetimini kim yapar?
Denetimler Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı resmi il ve ilçe kontrol memurları tarafından yapılmaktadır.
Alo 171 görevi nedir?
ALO 171 Sigarayı Bırakma Danışma Merkezi.
7 gün yöntemi nedir?
7 Günlük Yöntem, 7 gün boyunca belirli adımlarla sigarayı bırakma sürecini yönlendiren bir sigarayı bırakma stratejisidir. Sigarayı bırakmanın ilk gününden sonra, nikotin yoksunluğu semptomlarını azaltmak ve sağlıklı alışkanlıklar geliştirmek için çeşitli aktiviteler gerçekleştirilir.
171 hangi kuruma aittir?
T.C. Sağlık Bakanlığı | Sigarayı bırakmak için ALO 171 sigara bırakma danışma hattını arayabilir, uzman desteğiyle sigara bağımlılığından kurtulabilirsiniz.
Tüketici haklarına şikayet edince ne olur?
Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular, başvurunun yapıldığı tarih ve sıraya bağlı olarak en geç altı ay içinde görüşülerek karara bağlanır. Başvurunun türüne göre karar süresi en fazla üç ay uzatılabilir.
Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?
Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.
171 ne yapıyor?
ALO 171 Sigarayı Bırakma Danışma Merkezi.
Tüketici hakları için başvurulacak kurumlar nelerdir?
(Tüketicinin Korunması Hakkında Kanundan doğan uyuşmazlıkların çözüm yerleri, tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgahının bulunduğu yerdeki tüketici hakem heyetleri ve tüketici mahkemeleridir.)